כך למשל, אם יש לכם חברת שיפוצים ותציינו באתר שלכם שאתם מציעים את כל שירות האינסטלציה, יצפו מכם שהתשובה לשאלה "האם אתם גם מחליפים כלים סניטריים בבתים פרטיים" תהיה כן. אם מדובר בעבודה שאתם לא מבצעים, ולא משנה מה הסיבה, הרי שנוצר כאן חוסר אמון משווע ביניכם לבין השואל. חוסר האמון הזה עלול לגרום לכם לאבד לקוחות פוטנציאליים נוספים – מאוד בקלות. אם בעבר אדם שלא היה מרוצה משירות או ממוצר מסוים שרכש היה מספר על כך רק לחברים הקרובים שלו, הכי שבעידן שבו כולם נמצאים ברשתות החברתיות, מקרה כמו שצוין לעיל יכול להתפרסם בעמוד של אותו אדם ולהתפשט הלאה כאש בשדה קוצים. כתוצאה מכך סביר מאוד להניח שהרזומה שלכם ייפגע במהירות, ושייקח לכם הרבה זמן לשקם אותו.
רוצים דוגמה? בבקשה!
אם ניקח לדוגמה את הפרסומים השונים של חברה המשווקת דגני בוקר ומציינת כי בדגנים שלה יש סיבים תזונתיים, הרי שאוטומטית תצטייר אצלנו בראש תמונה של דגנים שהם הרבה יותר בריאים מכל אלה העטופים בסוכר. למעשה, סביר מאוד להניח כי כשנעמוד מול שלל האפשרויות המוצעות לנו בסופר ונראה את האריזה המוכרת לנו מהפרסומת, נבחר דווקא בה כי הרי מדובר, בעצם, במוצר הרבה יותר בריא. זה אמנם נראה לנו הגיוני ונכון, אבל האמת היא שונה לחלוטין. נכון, אותו אמן כתיבת תוכן שיצר עבור אותה חברה את הפרסומת עשה צעד מעולה עבור החברה, אבל מכיוון שהוא לא סיפק לנו נתונים להשוואה, אנחנו לא באמת יכולים לדעת אם במוצר הספציפי הזה יש יותר סיבים תזונתיים מאשר במוצר המתחרה. אחרי הכול, ב"טקסט", שלא משנה כרגע אם הוא מוגש לנו בכתב או בעל פה, לא כתוב כמה סיבים יש, אלא רק שהם ישנם. למרות זאת, יצרנית הדגנים הללו בהחלט יכולה לעמוד מאחורי המילים הללו, שהרי המוצר שלה באמת מכיל את הסיבים. גאוני, כבר אמרנו ?