אם למשל נחפש באינטרנט את שמה של חברה מסויימת שעימה אנו מתכוונים לעבוד, ונראה בעמוד הראשון כי אותה חברה שקועה בבעיות משפטיות ואו שמוסר התשלומים שלה גרוע – לאותה חברה יש בעיית תדמית אשר תפגע בסיכוייה המסחריים.
2Btop מפעילה שיטות ניטור מידע מתוחכמות ומשוכללות המתחכות אחר המידע, מאתרות כל איזכור של מידע רלוונטית ומטפלת במידע באופן שיגביר את החיוביות וימזער את השליליות של הגורם המקודם תדמיתית על ידנו.
כמו כן אנו משתמשים בטכניקות דחיפת מידע לאחור, באופן כזה שכתבות חיוביות תוצגנה ראשונות, תוך שהן דוחקות את התוצאות השליליות לעמודים אחוריים שאליהם ממילא רוב המחפשים לא מגיעים.
למאמר זה קיימים חלקים נוספים הניתנים לצפייה רק לבעלי הרשאה.
מעקב אחר מתחרים
מעקב אחר הודעות שליליות
קבלת עדכונים מיידיים על הופעת ביטויים מקודמים