ניהול מוניטין ברשת

ניהול תדמית או ניהול מוניטין ברשת האינטרנט, מתייחס לאופן שבו מוצגים ברשת האינטרנט: אדם , חברה  או מוצר מסויימים.

המטרה היא למקסם את האופן שבו מוצג נשוא התדמית מוצג באינטרנט ולשמור על תדמיתו שלא תפגע.

תדמית אינטרנטית

כאשר אנו מתעסקים בתדמית אינטרנטית השאלה העיקרית היא מהן תוצאות החיפוש הראשונות המופיעות כאשר מחפשים את שמו של האדם המסויים, חברה המסויימת או מוצר מסויים ?

ניהול תדמית של אדם, יכולה להתבצע למטרות קבלה לעבודה, כאשר המעסיק הפוטנציאלי מעוניין לקבל מידע נוסף על העובד המועסק הפוטנציאלי. רצוי מאד שכאשר המעסיק יחפש את שמו של העובד הפוטנציאלי באינטרנט, הוא ימצא עליו מידע חיובי ולא שלילי.
דוגמא לכך, מנהל כוח אדם של חברה מסויימת מחפש את שמו של העובד הפוטנציאלי באינטרנט ורואה שאותו עובד שקוע בבעיות משפטיות או שיש נגדו תלונות על אופן עזיבת מקומות עבודה קודמים. תדמיתו של העובד תפגע וסיכוייו להתקבל לאותה משרה יפגעו גם הם.

ניהול תדמית אישית, יכולה להתבצע גם לגבי אישיות בכירה או פוליטיקאי, כאשר אותה אישיות מועניינת
להיות מוצגת באור חיובי עד כמה שניתן, כאשר מחפשים את שמה באינטרנט.

הדבר נכון גם לגבי תדמית של חברה מסויימת או מוצר מסויים:

אם למשל נחפש באינטרנט את שמה של חברה מסויימת שעימה אנו מתכוונים לעבוד, ונראה בעמוד הראשון כי אותה חברה שקועה בבעיות משפטיות ואו שמוסר התשלומים שלה גרוע – לאותה חברה יש בעיית תדמית אשר תפגע בסיכוייה המסחריים.

2Btop מפעילה שיטות ניטור מידע מתוחכמות ומשוכללות המתחכות אחר המידע, מאתרות כל איזכור של מידע רלוונטית ומטפלת במידע באופן שיגביר את החיוביות וימזער את השליליות של הגורם המקודם תדמיתית על ידנו.

כמו כן אנו משתמשים בטכניקות דחיפת מידע לאחור, באופן כזה שכתבות חיוביות תוצגנה ראשונות, תוך שהן דוחקות את התוצאות השליליות לעמודים אחוריים שאליהם ממילא רוב המחפשים לא מגיעים.


למאמר זה קיימים חלקים נוספים הניתנים לצפייה רק לבעלי הרשאה.

מעקב אחר מתחרים
מעקב אחר הודעות שליליות
קבלת עדכונים מיידיים על הופעת ביטויים מקודמים

יחד נהיה צעד קדימה לפני כולם

דילוג לתוכן