מחקר מילות מפתח וביטויי מפתח הוא השלב הראשון והחשוב ביותר בקידום אורגני. המטרה: לאתר את המילים או הביטויים הכדאיים ביותר לקידום עבור האתר המקודם.
תהליך זה של מחקר מילים לוקח בחשבון, בין השאר, את רמת התחרות האינטרנטית על כל ביטוי פוטנציאלי ואת כמות החיפושים עבור כל ביטוי וביטוי.
ביטוי טוב לקידום הוא ביטוי שמצד אחד מחפשים אותו הרבה, ומצד שני – שרמת התחרות עליו היא נמוכה.
מטרתו של תהליך מחקר המילים היא לאתר את הביטויים בעלי השילוב הטוב ביותר של כמות חיפושים גדולה ותחרות נמוכה עד כמה שניתן. איתור ביטויים אלה מאפשר לנו ליצור תוכן שמתאים בצורה מדויקת למה שהגולשים מחפשים, בצורה כזאת שגם גוגל יאהב, כלומר – בדרך שתגרום לעמוד התוכן להתברג במיקומים הראשונים של תוצאות החיפוש.
אנחנו ב- 2BTOP מתמחים בתחום של מחקר מילות וביטויי מפתח ומבצעים אותו באמצעות הכלים המתקדמים ביותר שקיימים היום, תוך עדכון שלהם על פי מגמות החיפוש המשתנות.
מחקר מילות מפתח לדוגמה ב-2BTOP
רוצים שהאתר שלכם יופיע במקומות הראשונים ברשימת תוצאות החיפוש בגוגל? לקבלת מידע נוסף אודות מחקר מילות מפתח ואודות שאר השירותים שלנו של קידום אתרים בגוגל ובמדיות השונות – צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר ונשמח לתת לכם שירות.